Dermatologija – Lečenje kožnih bolesti

Dermatologija

dermatologija

U Poliklinici ’’Galetić’’ stoji vam na raspolaganju vrhunski tim stručnjaka, specijalista dermatovenerologije. Obavljamo preglede, vršimo kompletnu dijagnostiku i lečimo sve bolesti na koži, sluzokoži, dlaci i noktima. Takođe bavimo se i medicinskom kozmetologijom.

Koža nije samo omotač tela. Ona sa svojim funkcijama ima važnu ulogu u ljudskom organizmu. Ona je najveći organ čoveka. Zato je važno negovati kožu po principima savremena medicine, lečiti oboljenja kože i sluzokože  u ranim fazama i sprečiti komplikacije i trajne posledice. Nemojte dozvoliti da zapustite svoju kožu i bolesti kože!

Alergijealergija

predstavljaju jednu od najčešćih bolesti kože. Mogu se ispoljavati na različite načine, pa zato često ostaju neprepoznate, leče se dugo i neuspešno. Samo kod nas možete da obavite pregled kod alergologa-dermatologa. Ispitujumo i lečimo alergijska stanja, atopijski dermatitis kod dece i odraslih, kontaktne dermatitise, koprivnjaču-urtikariju, alergijske osipe.
Nudimo Vam mogućnost alergoloških testiranja  po najsavremenim naučnim principima. Ne dozvolite da alergija uzme maha!

Polne bolesti

su bolesti modernog društva. Na sreću, najveći broj ovih bolesti može se u potpunosti izlečiti. Lečite ih na vreme, pre nego što ostave trajne posledice. Dijagnostikujemo i lečimo polno prenosive bolesti, kao i kožne promene u genitalnoj i analnoj regiji.

U Poliklinici ’’Galetić’’ obavljamo radiotalasno uklanjanje promena na koži (kondiloma, kapilara, mekih fibroma, seboroičnih keratoza…), terapiju tečnim azotom i kriohirurgiju, dijagnostiku i lečenje psorijaze, akni, pigmentnih poremećaja kože, dijagnostiku i lečenje tumora kože.
Vrhunski tim dermatovenerologa obavlja dermoskopski pregled mladeža i daje vam preporuke za očuvanje vašeg zdravlja.