Osteoporoza

Poliklinika Galetić, osim što ima najstručniji kadar uvek traži nove načine da se izbori sa bolestima. Uz konstansto usavršavanje kadra, opreme tu su I nove metode koje će Vam pomoći da pobedite bol. Osteoporoza je bolest sa kojom se nazalost mnogi bore, ali uz nas ćete konačno moći da kažete da borba nije uzaludna,jer mi znamo kako.

Osteoporoza

Osteoporoza je progresivna metabolička bolest kostiju koja se karakteriše smanjenjem mineralne gustine kosti (gubitak kalacijuma iz kosti). To dovodi do smanjenja čvrstine kosti, povećanja fragilnosti i porasta rizika za nastanak preloma kosti. Iako osteoporoza može da zahvati bilo koju kost u telu, prvenstveno se javlja na ručnim zglobovima, kičmi i kukovima. Prelomi mogu nastati posle lakših trauma ili čak bez povrede (tkz. spontani prelomi).

To je “nema bolest”, počinje podmuklo, bez simptoma i najčešče se otkriva tek kad se desi prelom neke kosti. Zato je i zovu “tihi kradljivac kostiju”. Nekada se kao prvi simptomi mogu javiti bolovi u kostima, zglobovima I mišićima, ali se najčeće ne pomišlja na osteoporozu kao uzrok.

KOD KOGA SE JAVLJA ?

Svaka treća žena i svaki šesti muškarac su u riziku da dožive prelom koji je posledica osteoporoze. Visoko rizične su one osobe koje su već:

• padale,
  • uzimaju veliki broj različitih lekova,
  • boluju od jedne ili više hroničnih bolesti,
  • imaju artritis,
  • imaju problema sa vidom i sluhom,
  • mišićnu slabost,
  • boluju od depresije,
  • Parkinsonove i Alchajmerove bolesti,
  • visokog krvog pritiska,
  • moždanog udara itd..

ZAŠTO JE VEŽBANJE VAŽNO KOD PREVENCIJE OSTEOPOROZE ?

Umerena i ciljano osmišljena fizička aktivnost je najuticajniji faktor u prevenciji osteoporoze, a upravo to vam mi omogućavamo!

Osteoporozu lečimo na daleko najsavremeniji način Američkom metodom koju sačinjavaju:

• Specijalne vežbe koje se rade uz nadzor obučenih fizioterapeuta i sa najnovijom opremom Thera-Band i Terrasens.
  • Uzimanje originalnih Američkih suplemenata (jer se prodaju i apsolutno neaktivni lekovi)
  • Korekcija svakodnevne ishrane i saveti za zdrav način života
  • Terapija Magnetosolenoidom.

Sveukupni prikaz je rezultat saradnje sa Američkom školom za prevenciju, dijagnostiku i terapiju Osteoporoze, pa prema tome savetujemo da nam se što pre javite. Moramo napomenuti da je kompletan tretman sa vrlo korektnom i prihvatljivom cenom.